fbpx

חדשות הפופ: מי יופיע בטקס פרסי ה-VMA

  • מערכת טינק
  • 21 באוגוסט, 2014

2014 התחילה די חלש: אלבום מדהים של לילי אלן בשם “שיזס” שאולי לא צלח מסחרית מי יודע מה אבל הפך את המחצית הראשונה של השנה לפחות משעממת, מיד לאחר מכן סיה ולנה דל ריי ששיחררו אלבומים חדשים- סיה קיבלה ביקורות טובות על האלבום ועל הסינגל הראשון שכעת מככב בעשרת השירים החמים באמריקה במצעד הבילבורד. לנה לעומת זאת קיבלה ביקורות די פושרות, אבל גם היא התחזקה בגזרת המכירות והמצעד של אייטונס. בקיצור? עבודה לא רעה.

אז איפה כל הכוכבות החמות? אלו שעתידות לשרוף את הבמה בריקודים לוהטים לצד שירה עוצמתית? שיעול, שיעול, ביונסה? תודה לאל, גם היא חוזרת עם רמיקס חדש לשיר שלה “פלולס” בו היא מארחת את הראפרית ניקי מינא’ז. ניקי אמרה שכששמעה שביונסה רוצה אותה לרמיקס היא התעלפה, חזרה להכרה ואמרה לאחר מכן “מה?!” בתדהמה. ישנן אפילו שמועות שהן עתידות להופיע ביחד בטקס ה-VMA ביום ראשון. מוכנים? כי אנחנו מאוד.

ואם כבר ניקי: ניקי עתידה להופיע עם “BANG BANG” שהוא הסינגל החדש שלה בשיתוף עם ג’סי ג’יי ואריאנה גרנדה. השיר כבר זוכה להצלחה אדירה ויחד עם הקליפ שייצא ביום ראשון (בכורה בטקס), אין ספק שהוא עתיד להצליח אף יותר ואולי לכבוש את המקומות הראשונים בבילבורד! בנוסף היא גם אישרה הופעה נוספת יחד עם אשר לשיר החדש שלהם “SHE COME TO GIVE IT TO U” ואם זה לא מספיק היא גם עתידה להופיע לראשונה עם הסינגל החדש והמצליח שלה “ANACONDA” – שיצא רק אתמול וכבר צבר מעל 20 מיליון צפיות ביוטיוב. מישהו אמר הטקס של ניקי ולא קיבל?

 

[youtube http://www.youtube.com/watch?v=LDZX4ooRsWs&w=637&h=358]

אז אם ניקי, ביונסה, ג’סי ג’יי ואריאנה גרנדה (שגם תופיע עם השיר החדש שלה “BRAKE FREE”) לא מספקות אתכם, תתכוננו לדואט של ריטה אורה ואיגי אזליה שנקרא “BLACK WIDOW” או בתרגום לעברית “אלמנה שחורה” . גם הוא הצליח ממש עוד לפני שהוכרז כסינגל ע”י איגי אזליה בכבודה ובעצמה. יפה נכון?

 

[youtube http://www.youtube.com/watch?v=u3u22OYqFGo&w=637&h=358]

אז יש לנו את ניקי, ביונסה, ג’סי ג’יי, אריאנה גרנדה, ריטה אורה, איגי אזליה, וגם טיילור סוויפט עם הלהיט החדש שלה “SHAKE IT OFF” – וכן, הם רק חלק מהרשימה המלאה. אז תתכוננו לטקס חזק, מלא בלהט ומלא בעוצמה. קיץ 2014 הפך למעניין.. לא חושבים?

 

[youtube http://www.youtube.com/watch?v=nfWlot6h_JM&w=637&h=358]

עוד על תרבות הפופ בבלוג של אמיר